JAKÝ JE TERMÍN DORUČENÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ?

 

Dodací lhůta je 2 až 4 pracovní dny, počínaje dnem odeslání potvrzení o realizaci objednávky.

 

JAKÝ JE ZPŮSOB DORUČENÍ ZBOŽÍ?

 

Nabízíme rychlé a bezpečné doručení objednaného zboží. Doručovatelem je expres kurýr České pošty a kurýr DPD. Zásilky internetového obchodu DameBoty.cz jsou doručovány pouze na území České republiky.

 

JAKÝ JE POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

 

Pro pohodlí našich Klientů umožňujeme dvě metody výměny:

 

1. Vyberte kamennou prodejnu, ve které chcete zrealizovat výměnu.
2. Vydejte se do kamenné prodejny se zbožím a fakturou, kterou jste obdrželi na svůj e-mail. Na místě vyřídíte všechny formality.
3. Pamatujte, že Produkt musí být v původním stavu (s visačkami a bez známek používání).

 

výměna odesláním na adresu

 

1. Ověřte, zda Vámi požadovaný rozměr či produkt na výměnu je dostupný v internetovém obchodě DameBoty.cz.
2. Vyplňte Formulář výměny/vrácení zboží, který jste obdrželi spolu se zásilkou.
3. Produkt spolu s formulářem výměny/vrácení zboží a fakturou pošlete na níže uvedenou adresu nejpozději do 30 dnů od data obdržení zásilky.
4. Produkt, který posíláte na výměnu, musí být v původním stavu (s visačkami a bez známek používání).
5. Náklady za odeslání produktu hradí Zákazník.
6. Nejčastějším důvodem výměny je nesprávně zvolená velikost obuvi nebo oblečení.
7. Po obdržení zásilky Vám během několika dnů zašleme požadovaný produkt!

 

Zboží zasílejte na adresu:
DameBoty
Výškovická 102
70030 Ostrava
(s doporučenou poznámkou „Odstoupení od smlouvy“)

 

CHCI VYMĚNIT ZBOŽÍ NA JINÉ – DRAŽŠÍ. JE TO MOŽNÉ?

 

Bohužel není možné vyměnit zboží na dražší. Co můžete udělat? Vrátit koupený produkt a koupit si dražší zboží, o které máte zájem.

 

OBJEDNÁVKA BYLA UHRAZENA ONLINE, PROSTŘEDKY BYLY STRŽENY Z ÚČTU, ALE OBJEDNÁVKA MÁ STATUS NEUHRAZENÁ. JAK MÁM POSTUPOVAT?

 

Na adresu Honza.mozny@seznam.cz.cz pošlete email s potvrzením uhrazení objednávky. Vynaložíme veškeré úsilí, aby se tato situace co nejrychleji vyřešila. Může to trvat několik hodin, protože to musíme spolu s účetním oddělením prověřit.

 

NEPODAŘILO SE MI UHRADIT ONLINE OBJEDNÁVKU?

 

V případě, že jste se nedostali do posledního kroku košíku “potvrzení objednávky” a neobdrželi jste potvrzení o realizaci objednávky na Vámi zadanou emailovou adresu znamená to, že Vaše platba byla neúspěšná nebo kvůli jinému důvodu se nepodařilo dokončit nákup. Co dělat v takovém případě? Objednávka, která nebyla uhrazena nerezervuje zboží. Aby nákup proběhl úspěšně, vytvořte novou objednávku a uhraďte ji nebo vyberte jiný způsob úhrady.